• Reklama

Úspěšnost Facebook reklamy

Máme výsledky reklamy na Facebookovou stránku PrejBlogu. Investovaly jsme jako test pouze tolik, co nám doporučil Facebook. Což je 23,-Kč/Den. Administrátor PrejBlogu tedy reklamu spustil na týden. V jednom příspěvku jsem o spuštění Facebook reklamy informoval ještě tentýž den. Týden už uběhl a výsledek? Bylo celkem osloveno 402 uživatelů Facebooku. Uživatelů, kteří nejsou nějak specifikovaní. Zájem byl, ale nízký. Jeden uživatel, který dal PrejBlogu To se mi líbí, nás  stál cca 20,-Kč. Těch osm zájemců je sice málo, ale zajímá je všech osm PrejBlog. Úplně to marný nebylo. Navíc administrátor PrejBlogu chystá v budoucnu další reklamy na Facebook stránku PrejBlogu, když počet zveřejněných článků tu bude hodně. Příště to bude určitě vyšší částka.

Samozřejmě Facebook Like, můžete získat i jinými způsoby, avšak žádný jiný není tak účinný, jako je právě placená reklama od Facebooku.



Štítky .Záložka pro permanentní odkaz.

Jedna reakce na Úspěšnost Facebook reklamy

  1. Nikola říká:

    dobrá zpráva

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *